Diyanet zendt een nieuw spotje uit waarin ze kritiek uiten op influencers of mensen die te vaak actief zijn op social media.
In het (vrij amateuristische) filmpje zien we dat twee vrouwen in een videogesprek praten over hun volgers en hun aantal likes, terwijl hun kinderen aan het spelen zijn in de omgeving. Plotseling merken ze dat de kinderen foetsie zijn.
“Terwijl je digitaal meer volgers krijgt, worden ze in het echte leven minder. Word geen influencer, maar een goede ouder,” luidt een stem vervolgens.
Turken weten het zeker: het filmpje gaat over Seyma Subasi:
Diyanetʹin yayınladığı ʹFenomen olma, iyi ebeveyn olʹ videosu akıllara Şeyma Subaşıʹnı getirdi https://t.co/CBdIV9QIK7
— Medyadaki Gözünüz (@gorsel_haber) November 8, 2019
Zie ‘m hier:
Fenomen olma, iyi ebeveyn ol!#MevlidiNebiHaftası pic.twitter.com/JMQmbnQxtC
— Diyanet (@diyanetbasin) November 7, 2019
Dit zijn de reacties:
ironi yapıyosunuz falan da aşırı true örnek şeyma subaşı
— Miray su (@Miray56305161) November 7, 2019
Doğurmayın, fenomen olun
— Svetla 🎈 (@svetlasslavova) November 7, 2019
" Kul hakkı yeme " konulu bir video bekliyoruz. Tabii yerse 🤔 Pek yiyeceğini zannetmiyorum zira ucu başka yerlere dokunacaktır.
— Mehmet Emrah Özkan (@meozkan81) November 8, 2019
Cok guzel bir çalişma lakin islama uygun bir tesettürlü bayan kardeşimiz olsaydi mesajinizida daha iyi vermiş olurdunuz
— Mustafa Ayhan (@Mustafa04312085) November 7, 2019